onsdag 24. februar 2010

Kammerpikenes overraskelse #1

I Kammerpikenes Overraskelse #1 skal du la deg inspirere av noe eller noen du er glad i. Jeg er glad i mye; familien min, kjæresten min, vennene mine, gode bøker, hobbyen min, sol, sommer, late dager, sjokolade, vin, og så masse mer! Til denne utfordringen har jeg scrappet et bilde jeg er veldig glad i. Bildet er av sønnen min og meg.




Materialliste
Bazzill kraft
Mønsterark: Basic Grey, origins
Bokside
Brun blonde
Swirls - QuicKutz
Alphablends - Prima
Tiny Alphas - My Little Shoebox
Blomster - Papirloftet og Prima
Journalingspot - October Afternoon
Bling - Prima

2 kommentarer:

  1. Ååh, så utrolig skjønn LO:) Nydelig oppsett, og for et flott bilde:) Kan tenke meg at han er en kosegutt ja:)

    Takk for at du deltar!

    Klem fra Cathrine på Scrappekammeret:)

    SvarSlett
  2. For et herlig bilde!! Lyser kjærlighet lang vei ;)
    Kjempeflott LO med nydelige mønsterark!
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret, og god helg ;)
    Klem fra Anette - kammerpike ;)

    SvarSlett