tirsdag 13. juli 2010

Bursdagskort til pappa!

Nå har jeg endelig gått til anskaffelse av pro markers, har hatt lyst på det så lenge! Begynte med noen få farger, men det blir helt klar flere etterhvert. Digger stemplene fra The Greeting Farm, som jeg har brukt på dette kortet. Jeg ser jo at jeg med fordel kan øve litt på fargeleggingen, men et sted må man jo bare begynne!! Og gøy er det :-) Til å lage dette kortet har jeg brukt skissen under, som er fra utfordring # 11 hos Scrappekammeret!

Skissen jeg har brukt:


Kortet mitt:

6 kommentarer:

  1. Kortet ble kjempefint!
    Jeg gleder meg til jeg får mine tusjer i posten snart :D

    SvarSlett
  2. Kjempestilig herrekort! :D
    FLott sammensetning av papirer og promarkerne mestrer du jo allerede!

    Sommerklem fra Silje!

    SvarSlett
  3. Stilig kort! Og utrolig kule ark du har brukt her. Så flink du er med tusjene dine da! Vet ikke hvor du kjøper ProMarkerne dine, men kan anbefale å shoppe hos Letraset.com, da betaler du ca 16,- pr stk.
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  4. Heisan!
    Takk for godt tips, for jeg må nok ha flere promarkers ganske snart ;-)

    Klem Stine

    SvarSlett
  5. Herlig kort du har laget! Nydelige mønsterark og kjempeflott motiv ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  6. Stilig!!! Digger fargene dine, ordentlig flott :-)
    Herlige papirer også, gav kortet et veldig stilig preg.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem Guro

    SvarSlett