søndag 2. januar 2011

Nytt år og nye (scrappe)muligheter!

Godt nyttår! Juleferien går raskt mot slutten, kakeboksene begynner å bli tomme og juletreet hat begynt å drysse..så nå er jeg klar for et nytt år, med blanke ark og nye muligheter, gleder og opplevelser! Men på scrappefronten er jeg ikke helt ferdig med 2010 enda...har noen bilder liggende jeg gjerne skulle scrappet;-)

Scrappehuset har en inspiratoroppgave gående nå; Året som gikk! Jeg har laget en LO med bilder av Jonathan, fra januar til november 2010. I januar i fjor var han fortsatt baby, han krabbet rundt, reiste seg opp etter bord og stoler, drakk melk og spyttet fortsatt ut det meste av grøten;-) Nå er han blitt 21 måneder, løper rundt og herjer hele dagen. Han prater mer og mer og vil gjerne hjelpe til med både borddekking, matlaging og andre "spennende" ting. Så det var gøy å lage denne LO'en og se hvor mye han har utviklet og forandret seg dette året! Her er mitt bidrag:




6 kommentarer:

  1. Denne var bare så hærlig!!! Oppsettet var så knall med alle de rammene!!! Så gøy!!!
    Tusen takk for at du ble med på inspiratoren vår i desember!!
    Godt nytt år!!

    SvarSlett
  2. Så kul!! Likte så godt hvordan du har brukt de rammene!! Herlig!!:)

    Takk for at du deltar - håper du vil finne masse inspirasjon inne hos oss i 2011 :)

    SvarSlett
  3. DØDSKUL!!!!
    Stilig, tøff, røff og kreativ. DIGGBAR! :D

    SvarSlett
  4. herlig og detaljrik LO du har laget her...virkelig en innholdsrik C&S LO
    takk for bidraget

    SvarSlett
  5. Så utolig flott med alle rammene. LIkte kjempegodt løsningen din på inspirator oppgaven. Takk for at du ble med.

    Ha en fin dag.

    Iselind

    SvarSlett
  6. Knallstilig! Jeg elsker denne typen layouts, som ikke er samlet på samme måte som "vanlige" layouts, og det var skikkelig tøft med de rammene. Artig å samle bilder fra hele året, da ser man plutselig hvor store de har blitt :)

    SvarSlett