onsdag 30. mars 2011

Cool dude

I helga var jeg på scrappetreff i Melsomvik, og jeg storkoste meg! Jeg var med på kurs med Ruffa/Renee, og ellers var det bare svrapping, spising og skravlings. Veldig deilig med en sånn helg altså :-) Jeg ble litt inspirert av kurset med Ruffa, så jeg måtte lage en Lo til med noen av de samme elementene som på kurset. Så da ble det et bidrag til skissdilla!

Teksten på Lo'en; "Ikke klatre i treet sa mamma". Bildet ble tatt i fjor sommer, i parken utenfor Dragsholms slott i Danmark. Her spiste vi lunch like ved et tre som virket som et perfekt tre å klatre i...så da måtte vi jo bare det, selv om mamma mente det var en dårlig idè..(akkurat som vi var små!!)



2 kommentarer:

  1. Kjempelekker Stine :)
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Så spreke farger sammen, LIKER!

    Masse fine detaljer liker bildet også! Fint med hyssinsnurren!

    Takk for flott bidrag!

    SvarSlett