fredag 24. juni 2011

Barnehagegutt

Jeg fant plutselig ut at jeg hadde et barnehagebilde av lillegutt liggende som ikke er scrappet - og det må man jo gjøre noe med! Jeg er egentlig ikke superglad i denne type bilder, jeg syns det hadde vært mer gøy å få et barnehagebilde tatt mens han leker - litt mer naturlig liksom ;-) MEN, bare det å få et bilde av lillemann hvor han sitter stille, smiler OG har rene klær er jo et lit under, så jeg får vel bare være fornøyd med bildet! Og uansett måtte det jo bare scrappes!

Jeg har brukt skisse nr 117 inne hos Skissedilla - digger den skissa!



2 kommentarer:

  1. Herlig liten Barnehagegutt. LIker fargene og alle lagene. Takk for at du deltar.

    SvarSlett
  2. Søtt bilde,kan tipse deg om "utestemme" hvis du har lyst på bilder "in action". De bruker vi i bhg. Tips bhg om de. Tar bilder ute i lek :) klem fra Ida

    SvarSlett