tirsdag 10. april 2012

(Stort sett) gode venner

Hos Andrine & Maren skulle vi bli inspirert av et bilde. Jeg har hentet inspirasjon fra selve bildet jeg har scrappet. Et bilde av lillesøster og meg, som jeg er veldig glad i. Jeg har hentet fargene fra bildet og kost meg med tape, maling og masse herlig pynt på denne LO'en!





Jeg har brukt følgende produkter fra Landhandleriet:
Catslifepress stempel - Life is good
BallChain - Mørk Lilla & Rød
Washi tape - Retro Grønn, Stripe red, Ararekomon nasu
Andrines bånd - rosa m/ hvite prikker
Tyll - Lilla
Cameo dame - Rosa
Blomstrende hjerte - Jord pakken
Stort Resin hjerte - Hvit
Marens sløyfer - Naturhvit
Marens perler - Naturhvit
Hattenåler - Sjokkrosa & Rød
Dahlia blomster - Sjokkrosa & Rød
Aster blomster - Sjokkrosa
Alfabet klistremerker - Ubleket

2 kommentarer:

  1. Åååå, jeg blir nesten misunnelig! Du lager så lekre LO'er, og jeg synes det er så vanskelig...:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så kos bilde og hærlig stæsj!

    SvarSlett