fredag 18. mai 2012

På vei mot nye eventyr!

I She's so cute denne måneden er vi så heldige å ha besøk av Brit! Oppgaven hennes lyder: Jeg vil gjerne se utklipte bilder plassert i nye omgivelser på LOer. Og utklipte motiver/figurer på kort :) Jeg måtte litt utenfor komfortsonen min på denne oppgaven, dette er en ganske annerledes måte å scrappe på for meg! Men jeg koste meg med å lage en litt annerledes og leken LO. Litt trening i denne stilen trenger jeg nok, men det var uansett gøy å prøve seg på en helt ny stil! Ta turen inn til oss i That's just so cute og bli med på moroa du også! Der finner du også resten av DT-bidregene, og så klart Brit sitt fantastiske bidrag! Brit har også skrevet litt om hvordan hun blir inspirert til å lage alle de herlige LO'ene!



 

5 kommentarer:

  1. En herlig LO igjen, selv om du mener det er utenfor komfortsonen din:) Stilig med flyturen og alle skyene - og herlige farger også!
    God helg!
    klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. syns du fiksa denne stilen kjempe bra jeg! Som alt annet du lager!

    Ha en super duper helg :)

    SvarSlett
  3. Herlig freestylelo! Mye rart som finnes oppe i skyene ;o)

    SvarSlett
  4. Denne ble kjempesøt, Stine!Du fiksa det helt supert.

    SvarSlett
  5. This is brilliant!!! I absolutely love your layout - it's magical and totally fun!!! :D

    SvarSlett