torsdag 28. juni 2012

Danmark for aller første gang

Ta turen inn til Andrine & Marens Landhandleri for å bli med på årets sommerutfordring - "Bli inspirert av ditt beste sommerminne". En herlig utfordring som kan tolkes på mange måter! Jeg har scrappet et bilde av meg selv, tatt i 1985. Jeg har vært mye på ferie i Danmark gjennom oppveksten, og har bare herlige minner derifra. Det har nok vært en del dårlig vær, men når jeg tenker tilbake husker jeg bare dager med stålende sol, strand og vann - som på dette bildet! (Og forretsen så bringer jeg visst tradisjonen videre...i sommer blir det familieferie til Danmark!)

Og før jeg viser frem layouten min må jeg bare få skryte litt. I Landhandleriet får du nå kjøpt de herlige blomstene til Manor House Creations. Så da ville Manor House Creations gjerne vise frem noen av prosjektene våre i bloggen sin - stas!!





Jeg har brukt følgende produkter fra Landhandleriet:
MME ark - Nostalgia serien
Indie Chic "Pictures" Dekorativ tape
Bazzill - kraft
Manor House blomster - Sprinkles, Party Lights,
Party time - Birthday & Carnivale, Sugar & Spice
Mini Bokstav stickers - Oransje

2 kommentarer:

  1. Danmark er topp og så blir det så fine bilder der :o)
    Nydelig pyntet lo med flott blomster :o)

    SvarSlett
  2. Enda en lekker LO, den oser av sommer og sol i spreke sommerfarger!
    Enig med deg - Danmark er et herlig ferieland, håper dere får fint vær!
    God helg!
    klem fra Kjersti:)

    SvarSlett