lørdag 8. oktober 2011

Barnehagegutt

Forrige helg var jeg på CASA-treff utenfor Tønsberg, og koste meg masse! Fikk med meg AJ-kurs med Screppa/Torill og LO-kurs med Ingvild Bolme. To totalt forskjellige kurs, men begge veldig inspirerende! Ellers ble det selvfølgelig scrapping, shopping, skravling og spising! En herlig helg :-)

En av LO'ene jeg fikk scrappet er til So cute sketch 9 inne hos That's just so cute. Virkelig en herlig skisse å jobbe med! Jeg har scrappet årets barnehagebilde av Jonathan:




6 kommentarer:

  1. Skikkelig stilig LO! Kule farger som passer godt til bildet. Ugla er prikken over i-en ;)

    SvarSlett
  2. ååååhhhh, denne var skikkelig herlig. jeg elsker scrappestilen din.
    lekre farger og kul bruk av de plastblomstene.
    flott med tyll og kul ugle.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    ps. jeg "gikk glipp" av deg på treffet, det var synd.

    SvarSlett
  3. åååå... smelt smelt, digg digg. Elsker alt det grønne her, og så søte og morsomme detaljer. DrømmeLO i mine øyne. Denne må jeg lagre på maskina mi og låne til inspirasjon. Hvis jeg får lov selvfølgelig?
    Tusen takk for at du scrapper med oss.

    Klem Gunn-Elin

    Og så er jeg veldig spent på om lillingen i magen kommer ut snart. Du var nå så fin på treffet :) Ble nesten litt babysyk. hihi..

    SvarSlett
  4. Oi, så kult med den srterke grønnfargen! Virkelig en innertier for min del!

    Tusen takk for knall bidrag!

    SvarSlett
  5. Håååhhh, denne likte jeg! Så herlig kombinasjon av grønnfarger! Massevis av flotte detaljer! Me like.

    Takk for ditt bidrag til TJSC

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  6. Råkjører LO! Gratitis som vinner! Fullt fortjent :)

    SvarSlett