tirsdag 11. oktober 2011

DT hos Anonyme Scrappere!!


For noen uker tilbake fikk jeg en veldig koselig mail fra Ragnhild hos Anonyme Scrappere, og i dag kan jeg endelig røpe at jeg nå er med på designteamet hos Anonyme Scrappere!! Jeg ble veldig overrasket, og veldig glad for forespørselen - og gleder meg til fortsettelsen! De har allerede et supert designteam med utrolig dyktige og allsidige scrappere/kortlagere, så jeg er veldig stolt over at de vil ha meg med på laget!

Mitt aller første bidrag er til utfordring # 30 som er ute i dag. Utfordringen lyder hvitt på hvitt. (Du kan ha farge på trykk og blader, men ellers skal alt være hvitt). Mitt bidrag ble en LO av Jonathan, er så glad i denne bildeserien, så det er ikke første gang jeg scrapper dette bildet ;-)



1 kommentar:

  1. Gratulerer Stine :)
    Lekker LO du har laget, så skjønn.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett